Pentru a plasa o comanda, trebuie sa urmati toti pasii prezentati in pagina de comanda si sa alegeti modalitatea de plata. Aceasta poate fi online, prin Mobil Pay sau ramburs in momentul livrarii de catre curier.
Toate comenzile de produse depind de disponibilitatea produselor respective in stocurile noastre. In acest sens, in cazul in care unul dintre produsele comandate nu se mai afla in stoc, ne rezervam dreptul de a va informa cu privire la inlocuirea sau returul banilor, in cazul in care plata a fost efectuata de catre d-voastra.
Ne rezervam dreptul de a nu accepta comenzi in cazul in care avem suspiciuni de frauda sau exista circumstante exceptionale, care sa ne oblige sa refuzam preluarea unei comenzi.
Livrarea se face in termen de 3-5 zile lucratoare, la adresa specificata in formularul de comanda. Tariful standard de curierat este de 15 lei. Pentru comenzi mai mari de 250 lei, transportul este gratuit.
In cazul in care comanda de produse nu ajunge la d-voastra in timpul estimat, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0751090577 sau la adresa de email comenzi@totulpentrucopii.ro. Din diverse motive neprevazute, in cazul in care apar intarzieri , va rugam sa ne acceptati scuzele.
Produsele vor fi livrate la adresa mentionata de client in formularul de comanda online. Aceasta adresa poate fi modificata fara niciun cost suplimentar daca produsele nu au fost inca expediate catre client. Refuzul comenzii de catre client sau imposibilitatea contactarii clientului de catre curierul care foloseste datele de contactoferite de catre client, este o abatere de la conditiile de livrare si retur, acest lucru dandu-ne dreptul de a nu mai opera nicio comanda viitoare a respectivului client.
Coletele care nu corespund din punct de vedere estetic (cutii deteriorate, banda adeziva deteriorata, rupta) pot fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu livratorul proces verbal in care se va specifica starea coletului.
WhatsApp us